30 juni, 2010.

det var ju 2010 pappa dog, på sommarlovet, å hela sommarlovet va förstört.
kan ju berätta vad som hände 30 juni, dagen pappa dog.

jag bodde ju i kramfors då, skulle ut och bada med en kompis, kom hem, anna-lena var förbannad, visste inte varför, så jag gick ut och satte mej, sen fick jag å min kompis hem till henne, skulle sova där, också kommer magnus, faster tinas man, och säger att vi måste åka hem. när jag är hemma, är alla i tvrummet, kusinerna, tina, farmor.
satte mej i soffan, och då kom ebba och satt sig bredvid mej.
tina sätter sig framförs oss och säger '' pappa är död ''

det var bara 3 ord, och allt blev ett helvette.


mamma bodde redan i husum då, så hon kom och hämtade oss, vi åkte till husum,de va då vi flyttade till örnsköldsvik.
hatade detta ställe då, fast har lärt mej att gilla det. nu är det ju rätt okej att bo här.

ungefär 3 veckor senare var det begravning. helt ärligt, jag kunde inte gråta. ALLA grät förutom jag, fyfan. såg ju ut som ett emo också, ja.

sen flyttade vi till domsjö, sen till arnäsvall.
minns inge mer av 2010, vill inte det heller

Daniel Hörnfeldt, världens bästa pappa ♥



Kommentarer
ebbish

älskade syster, vi har varandra. jag älskar dig.

2012-01-17 @ 16:37:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0